torsdag 23. oktober 2008

Gammelt nytt og noe helt nytt :-)

I disse mørke høst kveldene er det godt med noen lysglimt
så et slitt bord i stua fikk litt ny maling på seg
og det trengs
vi bor jo i ei "badstu"...

min kjære trengte ny lue
og da fikk han en med maskin merket sitt :-)


her er sy plassen min oppdatert
med hylle til stoffer
og stang med kroker kjøpt på ikea
symaskinen min har jeg fått hos mamma :-)
en gammel huquarna fra slutten av 70 tallet
syskrinet fikk jeg i bursdagsgave hos min kjære :-)
utrolig flink er han!
så nå er alt klart til å sette igang


denne kommoden kjøpte jeg på europris til halv pris
men da den kom i hus fant jeg ut den var for mørk
men det er jo ingen problem når det finnes spaymaling :-)


og i disse høstkvelder trengte jeg litt nytt håndarbeid..
da falt jeg for denne veska
jeg liker veldig godt mønstrene til PT




6 kommentarer:

kreaLIV sa...

Nydelige bilder, så flink du er. Ho va jækla ung mor di da ho brukte den symaskina :) Gleder meg til å se mer her :)

Lemi sa...

men da kjem du neste gang vettu ;)

HeiGrim-Frupigalopp sa...

psst! hadde og ei slik symaskin for ca 100 år sia! Nydelig kurvkommode, og den lua da, må strikke meg ei slik med GOLF på hihi! Håpe det går bra med lilleprinsessa, så sees vi :0)klem

AnKa sa...

Kjekt når man kan male ting, da blir det noe nytt. Driver å shiner opp litt jeg og.
Skulle tro du hadde strikka den lua til meg:-D
Må du ha ei toppers helg.

BeBe`s blogg sa...

Så flott utseende du har fått på bloggen! Ha en fin søndagskveld.:o)

Vimsa sa...

koselie bilda. du e flink!:)