tirsdag 2. desember 2008

Den hærlige adventstid=)

Endelig e d advent!!
å som jeg elske denna tida
med lukter...
smaker...
å mange drømmer....
dette er virkelig tiden for alle våre sanser=)

her er endelig bilde av adventsveska mi..
(som du ser Heigrim så tok det litt tid før bildet kom på bloggen)
=)


En engel som jeg har lagd for lenge siden, gleder seg også til jul=)
men den er nok mest glad for at den endelig får henge på en fin og nymalt malt vegg i stedet for den kjedelige panelen vi hadde før=) =)



i helgen var vi på shopping i tromsø
å overnatta ei natt på hotell.. hærli=)
da fikk jeg dette fatet med lys, hjerter og blomster fra svigermor
å det varmet veldig!!=)

denna bladholderen har jeg bestilt fra annas rom
å jeg måtte jo bare ha mer enn en..
da de var hengt opp på veggen var det en som faktisk va fornøyd med kjøpet mitt..
trur min kjære er lei av at det ligg noen
strikke oppskrifter og bøker her å der...=)
boka fikk jeg for noen dager siden fra hobbyklubben så nå bare drømmer jeg om tid nok...=)

ønske alle ei nydelig adventstid! =)




4 kommentarer:

Lemi sa...

d va ei flott veske.. ;) så flott d va blitt på bloggen din og, nye herlige julefarger..

klem

AnKa sa...

Knalltøff veske, har søster mi etterlyst den på bloggen?:-)
Så heldig du e som fikk en sånn fin presang, kan tenke meg at det varma:-)
Ønske deg ei flott adventstid.
Klæm

HeiGrim-Frupigalopp sa...

Så koselig på bloggen din, og veska tok seg flott ut ja ;o) no kan ho AnKa lure, hihi!! Så er det godt med litt hjertevarme innimellom og jeg kan tenke meg at fatet med lys og pynt traff hjerterota! Håpe det går bra med deg og dine! Klem fra meg!

Vimsa sa...

Hærlig! kom i julestemning me å snike litt på bloggen din!:) juleklæm fra meg!:)