tirsdag 30. desember 2008

No e jula snart over.....

Detta har vært litt av ei romjul.....
regn å vind=(

drømmen e jo ei hvit romjul,
og så kaldt at det knirke
under skoan når man går ute=)
men julegavan har i allefall
overgått alle forventninger!!!!!!!!

Denne nydlige hylla fikk eg hos
mamma å pappa=)
dem vet ka eg like!!!
den har fått
hedersplass
over spisebordet

no
gjenstår
det bare
å finne
ut
ka eg
skal ha
oppi
boksan


Min samboer å prinsessa
overraska stoooooort!
Eg fikk ny symaskin hos dem!!!!!!!
no står den i stua og e under testing...=)
så i går måtte eg å kjøpe meg nye mønster....

.....og stoff=)
så no ska eg kose meg inn i det nye året!


Eg håpe
2009
blir et år med
mange spennende prosjekter=)
å eg glede meg til å fortsette som blogger
å se nye fine bilder på bloggene deres!
det har vært koselig å bli en del av blogge verden!

eg ønske alle fra mitt hjerte
et godt nytt år!!
klem=)

2 kommentarer:

Lemi sa...

så herlig me ny maskin... her står d en større og dyrere janome på ønskelista.. en memory craft- broderimaskin..

ønske ønske

kreaLIV sa...

Koselige bilder.....lille venn.
kos og klem