torsdag 22. januar 2009

Amy Butler veske…

Bilde 443

Eg falt for denna veska fra Amy Butler’s in stitches=)

Men eg forandra litt… eg lagde den litt høyere enn den sku være.. så det ble ei ganske stor veske 37 * 20 * 12 cm

Bilde 442

Her e et nærbilde av stoffet… det ble ikke ei nøytral veske denna gangen =)

Bilde 445

Inni veska va det ingen lommer i mønsteret, og eg e’ avhengig av lommer til mobil, pengbok og andre ting eg ikke har tid til å lete etter… Å nøkla må eg også ha lett tilgjengelig=)

Ønske alle ei god helg!!

(litt tidlig men…)

13 kommentarer:

Lemi sa...

flott veske.. en boka har æ og, men har aldri sydd nokka fra den.. va d vanskelig?

BeBe`s blogg sa...

Eg er imponert!

HeiGrim-Frupigalopp sa...

Dæsken du har fått fart på nymaskina, arti veske, flinke deg!
Her strikkes det, skigenser......ka ellers hehe! Snakkes!

Hulda sa...

Så flink du er til å sy vesker! Denne ble jo virkelig skjønn! :) Trodde den var kjøpt ferdig, da jeg så den.

Flott blogg du har, og ja, du må gjerne linke, linker deg også.

Anne-Berit sa...

Hei,og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
Du verden så nydelige vesker du lager,er helt imponert jeg.
Likte foresten den hylla dere fikk til jul av dine foreldre som du har bilde av lenger ned her,den var knallfin.
Ha en fin kveld!

GundaM sa...

Neimen så stilig den var da du ;0)

javisst, link ivei du !!

Ha en fin ny uke der ute;)

Merete sa...

Knallflott veske i herleg stoff!! flink å sy er du...det der hadde ikkje eg fått til ;)
Fin søndagskveld til deg!

Alvas hjørne sa...

Takk for koselig kommentar hos meg!
Så flotte vesker du lager, stilig mønster og passe stor. Prinsessa setter nok pris på den søte spisebrikken, så koselig motiv.
Kjempekoselig blogg, legger deg til lista mi.
Ha en fin kveld og ny uke.

Alma Merethe sa...

Heia.
Koselig blogg du har.
Ser du liker å sy, og det gjør eg også. Felles interesse. ;o)
Du skal bare linke i vei, det gjør eg. Bare hyggelig det.
Flott Amy Butlerveske. Tenker den er kjekk å bruke siden du har laget lommer til diverse ting. Det et must med lommer i vesker to day.

Ha ei fin uke!!

LYKKEBO sa...

Hei på deg! Wow for en lekker veske! Gu`så flink du er!! Nydelige farger! Takk for koselig hilsen hos meg:) Selvfølgelog kan du legge meg til på rollen din!
Her kommer jeg igjen;)

Ha en flott kveld:)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så flott veske du har sydd... men jammen er det godt å ha ei stor veske som det er plass i også, jeg har iallefall en tendens til å "hive" masse rart i den...

Ha en koselig dag og uke...

AnKa sa...

Knallkul veske, artig stoff. Her strikkes det genser tell meg, og så hell eg på å sy på en duk... mye pirk, men artig lell.
Ha en flott helg.

Mia sa...

Oi oi, dette var da en flott veske! Visst er du flink som har laget den. Og takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Koselig å finne fram til din.