søndag 21. juni 2009

hekletid

I helga har eg nytt sola.. men på kvelden kan man gripe fatt i små pjusk
da har eg fått hekla en sommerhatt til prinsessa...
selv om det var sol på lørdag, så var det en kald vind her i nord
å da er det fint å ha noe over øran!!

Mønsteret er henta fra garnstudio
eg elske oppskriftene der, og så er de gratis:)
og mye fin inspirasjon

Har også heklet et par tøfler til kalde sommerkvelder
denne oppskrifta er også hentet fra garnstudio

disse er heklet i tykt garn og er litt røff,
men pyntet med fenimin rosa kant og blomst..

For tida drømmer jeg bare om flytting...
så tankene mine går for tiden på innredning av "ny-huset"
det skal bli godt å få sitt eget hus!
og disse tøflene blir helt perfekt å ha ute på ny-verandaen:)

Tusen takk for alle fine kommentarer!!
eg ønske alle ei fin uke:)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Hmmmm, lurte på kem LiSa va hihi. Nydelige ting du lager, eg e bære lat å snart e det ferie, gjett om det skal bli deilig! sommerklem;o))

BeBe`s blogg sa...

Gratulerer med eget hus, er litt nysgjerrig på om det er i bygda, eller? Skjønner godt at du gleder deg til flytting og innredning. Fin lue og tøfler du har laga!:)

kreaLIV sa...

Skjønn Sommerhatt til prinsessa.