fredag 3. juli 2009

bursdagsgave

I dag har fadderbarnet vårres sin første bursdag:)
siden ho bor et stykke unna, så blir det bursdagsfeiring i morgen
i kveld blei eg ferdig gaven :)


et stitchet Tilda bilde, som eg har satt i ramme og en solhatt :)
skal gi en leke også, så det ikke blir så altfor kjedelig for snuppa

på bildet har eg brukt Tildas vårfarger
så får vi bare håpe det faller i smak


denne lua har eg falt helt for
og den e fin for små barn når det e litt kald trekk ute om sommeren :)

I dag var siste på jobb før ferien
litt vemodig, for til høsten begynner eg i ny jobb
fikk ei bok, med fine ord i...
vil takke dokk alle for et fantastisk fint år!!

4 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott den lua var! Ja, kan tenke meg den passer godt til småbarn, søtt. :) Veldig fint bilde du har stitchet også.

kreaLIV sa...

Så søtt bildet ble. Du er kjempeflink. Håper dere hadde flott bursdagsfeiring.

LYKKEBO sa...

For en koselig gave! Kjempe flott tilda bilde,
og for en søt lue:)

Heidi sa...

Du e no så dreftig å flink, eg e bære lat....deilig med ferie å bære surre rundt. Kos deg i ferien du å:o)