lørdag 25. juli 2009

hjemme fra Sverige

Prinsessa har stooor kosa seg på camping ferie:)
og når kvelden kom glimta ho skikkelig til!!!

her e ho stelt å ordnet til natta, å da e det som å skru på en knapp kan du tru :)
skal herje å styre vilt... da må det litt kos til,
og når ho har falt litt til ro så e det tid for senga....

...men når ho blir lagt så kjæm gliset
å da ane man at det blir nok å ta ei tid før ho sovne :) :)
da e det godt det e ferie i noen uker til!! ha ha

her e fra den andre campingen vi var på... dette bildet e tatt fra forteltet
så vi va bra nært stranda :) dette var en hærlig å fin plass!!
dagen etter dette bildet ble tatt hadde vi planlagt Ikea tur
og til oss damenes begeistring så regna det denne dagen:) :)
da kunne ingenting spolere denne turen


Skiltet lyste lang vei så da e det ikkje nå problem å finne fram....

.....kanskje litt værre å finne parkering.. hmmmmm...
etter å ha tatt med mann og unger rundt på 1/3 av Ikea ble det nok
så vi var glad vi hadde planlagt en dag til BARE oss damer :) :)
da slapp vi å høre om pris, vekt, størrelse, kvalitet og andre ting som kunne hindre oss i å handle det vi fant :)

når vi kom tilbake med delvis fylt baksete og hele bagasjerommet
ble disse mennene ganske så stum....
men dette skulle jo deles på 3 :) å da blir det stakkar ikkje mye igjen...

litt produksjon har det også blitt i ferien, men det har vært kun i det små...

så disse søte tøflene ble til mitt gudbarn som begynte å gå i løpet av ferien :)

og denne veska hekla jeg til hennes søster :)

eg har lett etter butikker med stoff og garn... men de eg har funnet har vært stengt
enten for dagen, helga eller for hele sommeren... :(
så der har eg ikkje hatt hellet med meg
men på siste stoppet i Kiruna fikk eg shoppa stoffer, litt garn og mønster...


eg elske Amy Butler sine vesker, så eg klarte ikkje å dy meg
og så fant eg de soffene under på salg..

noen klær ble det selvfølgelig til prinsessa også :)


pappaen har kjøpt den svarte


og den falt eg også for!!

det meste som e kjøpt blir nok gjemt til vi flytte til ny huset...
så til no e det satt i lag med ferdig pakket esker,
så lenge eg klare å holde fingran unna :)

vi får se kor lenge vi klare å holde oss i ro, men no studere vi været framover
så blir det nok en tur til med vogna :)

5 kommentarer:

Alvas hjørne sa...

Så masse fint stoff du fant!
Herlig det bilde fra campingen, flott himmel:)
Skjønner godt at dere måtte ha en dag for dere selv på IKEA.. å ha med mannfolk på shopping..nei da må en ha god tid..hihi:)
Ha ei flott ny uke!!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så koselige bilder fra ferien deres, IKEA er nok det mest besøkte turistatraksjonen ja... men så har de så masse flott og da...
Nydelige heklating du viser...

Ha fortsatt noen flotte sommerdager...

kreaLIV sa...

Æi bi så imponert....gleder meg til vi treffes igjen. Klem, og en spesiell en til prinsessa

Heidi sa...

Hærreverden kor flink og produktiv du e ;o) Ei uke igjen av ferien, gjett om den ska nyyyyytes i lange drag! Nydelige lille prinsessa di, gi ho en goklem fra meg, og en til deg!

sunshine ¤ sa...

Heisann!

Så mye fltt du har laget, likte spesielt godt alle veskene. Tæft med stitchery'et på pc-veska. Kan jeg spørre om et tips, siden jeg er i startgropa for stitching: Bruker du noe under stitchinga, vatt, understoff? Bruker du ramme?

Vil gjerne følge deg videre, og legger deg til hos meg hvis det er greit

Fortsatt god sommer

mvh solfrid¤