fredag 17. juli 2009

Tilda veske og veske til pc

Tilda sine fest vesker falt eg helt for..
eg stressa og i hui å hast fikk eg sydd ei ferdig før vi dro på ferie
da hadde eg bare å sy fast sløyfa:)
her er det ferdige resultatet...



..den ble sydd i et lilla linstoff, med Tilda stoff inni og prikkete stoff til sløyfa

og i åpningen har eg magnet lås



en blogger må da også ha ei beskyttende veske til sin lille pc :)

eg elske lilla for tiden, så derfor blei det lilla veske til pcen også...



....glidelåset går halvveis ned på sidene slik at den skal være lett å få ut

og litt stitching blei det også på den:)


i dag har vi vært et gjeng på Nord Poolen:)

gjett om det var kos!!
gudbarnet mitt var også med
det var stas å få være med når ho sku sin første gang i basseng:)
både store og små kosa seg max :) :)


(bildet er hentet fra nordpoolen.com)

Ønsker alle ei fin helg!!

2 kommentarer:

Alvas hjørne sa...

Hei på deg!
Så flink du er, den veska var rålekker!!
Ble så begeistret for den evighetskalenderen i ditt forrige innlegg,hvor får en kjøpt slike?
Har lett etter slike lenge, notalgisk og vakker:)
Ønsker deg en flott søndag!

LYKKEBO sa...

For en fin veske!! Herlig farge!!
Skulle gjerne tatt en tur til nordpolen! Sikkert kjempe gøyt!!