onsdag 5. august 2009

Bursdagskort og portemone

I denna deilige sommervarmen,blir det ikke tid til mye...
men av og til e det godt med en liten pause fra sola :)


I går va vi i bursdagsselskap
bursdagen var egentlig i helga, men jubilanten va rømt...
så i går ble ho overrasket av flere gjester :)
til anledninga lagde eg et kort


eg klare aldri å lage kort for å ha liggende..
da passe dem ikke til anledninga og det e bedre å vite hvem som skal få kortet..
så som så mange ganger før ble kortet laget kvelden før (å ganske seint)
og samboern sa når han gikk for å legge seg:
du leve deg da inn i det du lage..



denne lille pengepungen har eg heklet til prinsessa

ei prinsesse må da oppbevare pengene fint :)
denne oppskrifta har eg fra boka Hekleglede
eg kjøpte en billig pengebok på Nille som eg tok spenna av:)

takk for alle koselige kommentarer!!

7 kommentarer:

kreaLIV sa...

Så lur du va til å skaffe lås. Æi såg etter det også både på stoff og stil, og panduro..lura..kos deg i go`været.

Alvas hjørne sa...

Så flink du er til å lage kort!
Gøy både å gi og få slike:)
Søt pengepung også!
Ha en fin søndagskveld:)

det hvite hjerte sa...

Nydelig liten veske/pengepung!
Helt i min gate :) I like!
Nattaklem

Janne i Fagerlia sa...

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. Ser at du er en kreativ jente, som er flink til mange ting. Det er flott å se at unge folk har interesse for håndverk og kreative sysler. Ser gjerne innom igjen....

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Så hyggelig kort du har laget...og portemonen ble kjempefin. Det var lurt å ta låsen fra en billig som du har kjøpt på nille, jeg har kjøpt lås på panduro, og de er jo litt dyrere.
God uke til deg!!
Klem...Ellen

Christine sa...

Hei, takk for koselig kommentar på bloggen min. Så utrolig søtt bursdagskort du har laget. Gleder meg til å komme på besøk hit igjen.

Ha en herlig dag!

LYKKEBO sa...

Kjempe følott kort!
Og for en utrolig søt liten pengepung:)
Heldig liten prinsesse:)

Klem