mandag 24. august 2009

Stille før stormen...

Selv om det e stille på bloggen, så betyr det ikkje at det skjer lite...
her pakke, pakke, pakke, pakke å pakke vi
og det ene etter det andre eske-berget veks fram
kem hadde trudd at man kan ha så masse skrot liggende etter få år???
ikkje eg i hvertfall....
men det kan ikkje finnes en bedre måte å rydde på!! :)

selv om det tømmes i kriker å kroker, så e ikkje symaskina rydda bort!!!
(den e nok nåkka av det siste som blir tatt)
så i mellom pakkinga så ble det trylla fram ei veske i helga..

sia eg også e begynt i ny jobb og skolen også e i gang, så fant eg ut at ei ny veske va på sin plass
denne gangen ble det ei veske som kan få plass til pc, bøker og litt papirer som hører arbeidet/skolen til :)

dette e amy butler veske som eg kjøpte oppskrift på i sommerferie...
eg har sydd den i marimekko stoff og stripete stoff inni



inni veska er det romslig....


...og mange lommer
det er hele 3 lommer med glidelås. ei inni...


...ei i lokket....


...og ei på baksida :)



på framsiden av veska er det også to lommer..

og eg måtte også sy ei snor til å ha nøkler i :)


Ønsker alle ei fin uke!
her vil det nok bli stilt en stund, til vi får kommet oss i "nytt" hus :)

5 kommentarer:

kreaLIV sa...

DEN veska ble bare råfin, du e bære så flink. Æi e stolt av deg, alt du tar i bli bære så fantastisk, snuppa( og alt e du fortjent). Æi gler mæi no bære te hælga, da ska vi mollkose oss me lillesnuppa..suss ho...masse

Heidi sa...

Ååååå så flott veske, du e så produktiv og flink. Spennanes med nyhuset, kos deg i flyttinga og med stylinga der. Du får det nok trivelig! Håpe du trives i nyjobben! Klæm fra meg!

BeBe`s blogg sa...

For ei flott og forseggjort veske! Liker så godt dette stoffet, jeg har laga et enkelt handlenett i samme farge. Skjønner at du har ei spennende tid for deg, med nytt hus og ny jobb - lykke til!:)

karianne på landet sa...

fin veske, og kjempe praktisk med så mange lommer!
lykke til med flytting:)

klemmer fra karianne

LYKKEBO sa...

Kjempe flott veske!!

Og masse lykke til med nytt hus;)