søndag 4. oktober 2009

litt fra vårt nye hjem :)

Velkommen inn!!
Dette bildet er fra trappa mi
duene kjøpte eg i sommer i Sverige
endelig blir de tatt i bruk:)

litt små pjusk må gjøres inne
og det første som sto på lista var å male peisen
(den ble malt, før alt var pakket ut....)
peisen var rød, noe som ikkje passa helt for meg
hadde egentlig tenkt å rive denne til sommeren, men etter den fikk litt hvit maling
så tror eg at den kanskje blir værende... vi får se:)

pyntet med lys på kvelden gjør den seg godt!!
har også satt noen rammer med bilder av prinsessa og fadder barnet vårt på
skulle bare ha fyrt opp, men det får bli en annen gang...

det var litt fra vårt nye hjem...
selv om det er lite kommentarer fra meg for tida
så titter eg innom for å få masse inspirasjon
å det e mye fint hos dokk alle!!

ønsker alle ei kjæmpe fin uke:)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Åååå så koselig, du må for all del ikke rive peisen, nydelig det du viser oss! Håper det går bra med deg og dine, kos deg videre i nyhuset! Klem fra meg!

BeBe`s blogg sa...

Håper dokker trives i nyhuset, det du viser, er veldig koselig. Enig med Heidi, behold peisen.:)

Alvas hjørne sa...

Så koselig!
Synes peisen ble flott, må ikke finne på å rive den..tenk så fin den blir på kalde dager:)