mandag 30. november 2009

Den lykkelige adventstid


Endelig har vi kommet til adventstida:)
detta e et høydepunkt i året!!
her e noen bilder fra mitt adventshus:)

disse tallene har eg fått hos min mamma:)
å de har fått sin plass på kubbelys i gangen min

...speilet i gangen er også pyntet med duft og skilt

eg e glad i engler
og denne har eg framme hele året:)


prinsessa i huset er så glad i dette treet
det har fått plass på en gammel krakk, som kommer fra brukthandelen
eg likte den slitte malinga så den har eg bevart som den var
under setet e det et lite rom:)


mitt kjøkkenvindu:)

ved siden av spiseplassen har disse lampene blitt hengt opp
som jeg har bestilt fra Lunehjem
de er små og søte:)


4 kommentarer:

kreaLIV sa...

Nåååh så flott, kor fint speile va, og flott julevindu på kjøkkenet. Kos dokk :0)

Heidi sa...

Koselig å titte inn hos deg! Ha det trivelig i advent og mørketida...snart er det jul!
Klem fra meg ;o)

Cathrine sa...

Hei. Så koselig innlegg om advent du har, blir så glad når jeg ser slike stemningsfulle bilder:-)

BeBe`s blogg sa...

Tenker det er ekstra koselig å feire advent i eget hus! Ha ei fortsatt fin førjulstid, nå nærmer det seg jul!:)