onsdag 4. november 2009

Nyoppusset gang og litt småtteri...

Tida går så altfor fort om dagene...
Plutselig e det gått lang tid siden sist eg blogga
men eg har skjønt at peisen blir beholdt:)
så tusen takk for alle kommentarer!!
Her har vi fått forandret litt små ting rundt omkring... å det e ikkje mye som skal til..
vi begynte med yttergangen


den va liten å kronglete med åpen trappenedgang til kjelleren
(og her var det ganske mye rot...)
vi kledde igjen åpningen og tok vekk teppegulvet - å så la vi nytt gulv, strie og malte
her e resultatet:

her e gulvet vi valgte
tarkett med gammel og slitt look

detta bordet og speilet e en gave fra svigermor
å endelig har det kommet ut i gangen...

lampa fikk eg denne uka i posten
har bestilt den fra skovly collection på salg:)
den passa godt inn i gangen


litt pynt har selvfølgelig også funnet veien hit...


under ferie turen vår i sommer fant eg disse ordene:)
å eg måtte bare ha dem til nyhuset vårres!!


det har vært lite håndarbeid etter vi flytta, men noe har eg begynt med litt små pjusk
så da fikk eg trylla fram nåkka småtteri til prinsessa:)
men ho hadde ikkje ro i kroppen når mora skulle ta bilde av ho...
så det måtte være komisk å se der eg sprang etter ho for å prøve å få et bilde:)
fikk et til slutt, haha..


her e et litt bedre bilde


settet e strikka i Hubro fra Dalegarn
tykt og deilig ull-garn
og det beste e at det trengs tykke pinner
da går jo alt så mye fortere:)

ha ei fortsatt fin uke:)
så håpe eg at det ikkje blir så lenge til neste gang...

5 kommentarer:

Lilla kullan sa...

Så mycket fint du visar.:-) Kram Stina

Christine sa...

Hei, så koselig blogg du har! Her var det myke lekkert å se på. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de fine kjøkkenstolene dine?

Ha en super helg!

- Christine

LiSa sa...

De stolene kommer fra svigerforeldrene mine.. de var opprinnelig grønn men etter litt maling ble de som ny.. det e et sett med bord og fire stoler (kanskje kjøpt på bohus)

Ingrid sa...

Hei!
Så stor forskjell det ble i gangen deres! Virkelig fint.. og det gulvet var jo bare så passende til stilen.. har ikke sett noe slikt før.
Ha ei god helg!

BeBe`s blogg sa...

Det ble bærre lækkert, gangen ble jo som ny!:)