tirsdag 12. januar 2010

drømmen om et hobbyrom

Drømmen når vi kjøpte hus
var å få et hobbyrom..
en plass kor eg kunne sitte å få inspirasjon
og ha plass til å holde på med forskjellige prosjekt.

Så ka må egentlig til på et sånt rom???






Garn har eg masse av
så det burde nok være synlig
og det må være masse farger









Stoffene eg har burde også kunne ligge synlig
og sortert fint etter farger
eg like å kunne se på forskjellige mønster og finne kombinasjoner til nye prosjekt








Godt lys er kjempe viktig!!
gjerne flere spotter
dem kunne godt vært kjøpt billig på IKEA












og et hobbyrom burde ha esker
til alle slags mulige
hobbyer som man kan ha....
















....og hyller til å ha dette på
da virke det ryddig.
rommet blir oversiktig
å finne fram i
gjerne med plass til noen
interiør blad
og andre inspirerende blader







ei oppslagstavle til huskelapper,
oppmuntrende ord,
fine lapper og kanskje oppskrifter
e et must!










Oppbevaring til små ting som:
knapper, bånd, blonder, sakser og mønster
det kunne nok ha blitt løst av å ha ei grundtal stang, fra IKEA,
på veggen med kroker og noen krukker




Noe nytt stoff kan gjerne ligge framme
og med ei lita prinsesse i huset passer det alltid bra med lilla





Hvordan ville dette ha blitt i et hobbyrom???
Ville dette ha blitt en god arbeidsplass?


Her er i allefall resultatet, så får du dømme selv



8 kommentarer:

AnKa sa...

Gratulere så masse med det nyyyydelige syrommet. Det blei 'dritt' lekkert:o)
Håpe dokk e kommen dokk i orden i huset. Vi bor jo ikkje så langt fra kværandre.
Ønske deg en flott kveld.

Lemi sa...

kjempefint!!! ønske meg og hobbyrom! baaare mitt, mitt, mitt! plass t symaskin, stoff, garn, scrappeutsyr og alt d andre æ hobbylere me ;) heerrrlig!

Heidi sa...

Det va jenta si som har orden i sysakran sine det! Fantastisk flott...hmmmm joda har system eg å men det e litt rotat oppå mett rom for tida....kalle det bare for koserot så får eg bedre samvittighet hihi!
Du får nok mange fine stunder der, kos deg!

kreaLIV sa...

Flott, æi fikk jammen lyst til å ta meg ei økt der!
Inspirerende? Ja, virkelig.
Du e dyktig. Klem

Lemi sa...

takk for fine ord om sveisen ;)

sunshine ¤ sa...

wow, det var et flott rom, men nydelig farge.
Kos deg masse, god helg ;-)

Datt sa...

Wæææææo, *målløs*. for et fantastisk rom!! Åh, jeg drømmer om hus, å da skal mitt hobbyrom inneholde akkurat det ditt gjør!! Hihi... ;)

LYKKEBO sa...

Wow for et supert hobbyrom!!
Og snakk om orden i "sysakene"!!
Og så mye stoff og garn i det herligste farger! Gleder meg til å se hva du kommer til å trylle frem der;)

Klem