lørdag 9. januar 2010

Et lite prosjekt på ny året

Godt nytt år alle sammen!

Forrige helg ble jula revet ut, å det va godt!!
Gleden e stor når jula kommer, men den e også stor når tida e over...
Det va godt å starte på hverdagen igjen, både for store og små :)

Det verste va når kjøkkegardinene ble tatt ned...
det ble litt for åpent i der...
så da va det bare å dra å kjøpe lister og hvitt stoff

Ideen til vindusskjerm fant eg i ei bok som hete: Innred med farger



Det eg likte godt med denne er at den slipper inn godt med lys
samtidig som den hindrer innsyn
eg har brukt tynne lister på 2 cm og spikret sammen med 15 cm ruter
på baksiden har eg et solid bomullsstoff som eg har stiftet fast

I romjula invisterte vi i denne hærligheten

dette har vi drømt om lenge!!!
så nå nyyytes nykvernet kaffe nesten hele døgnet :)

2 kommentarer:

kreaLIV sa...

Genialt snuppa, med den løsninga i kjøkkenvinduet. Du e dyktig med både tre og stoff. Søndagsklem

AnKa sa...

Godt Nyttår;o)
Kjempelurt ide med vindusskjermen, og spes om man bor slik at det er innsyn:o)
Nydelig heklakappe du har.
Blir spennende å følge bloggen din i 2010 og så hva du tryller fram.