lørdag 6. februar 2010

bursdagsgave

I dag har vi vært i bursdag
og bursdagsbarnet fikk denne veska i marimekko stoff
valgte dette siden det kan brukes til det meste
da det har både svart og hvitt i seg


siden hun skal reise til syden snart
så kunne det vel være greit med veske til småting i på reisen

og siden eg aldri har vært i syden, så kan i allefall noe eg har lagd få reise litt
(det e vel det nærmeste eg kjæm...)


bursdagsbarnet blei i allefall veldig glad for veska
å se sånn glede av noe eg gir bort, glede meg meir enn nåkka anna
det gjør så godt at eg bare vil lage mer å gi bort:)

inni veska har eg laget romslige lommer i samme marimekkostoffet
lommene har strikk i åpningen og folder slik at de blir romslig


nøkkelsnor e en selvfølge syns eg å det likte bursdagsbarnet veldig godt...
hadde visst problemer med å finne nøklene i veska sammen med mye rot

sydde også mobilveska til AnnAKa i samme stoffene
denne kan enkelt festes i veska til en ring ved siden av nøklene
så er alt på en plass :)

Ha ei fortsatt fin helg i blogglandia ;)

5 kommentarer:

Datt sa...

Wæo, så mye lekkert! Du er sååå utrolig flink altså!! :D

kreakris sa...

Super veske med bra detaljar. Heldige bursdagsbarn!

Koselig at du likte bloggen min. Ditto! Link i vei:)

AnKa sa...

Stilig veske, og spesielt trivelig når mottakeren blir glad. Det er så koselig å glede andre med ting man lager.
Løperen du har sydd er også så flott.
Vurderer å sy en slik selv. Men tenke at eg ska en tur tell Finnsnes på Artic Quilt å se om dæm har nå spennanes.
Ønske deg en flott søndagskveld.

Lena Nomme sa...

Flott veske! Fin blogg du har, har lagt meg til som følger :)

LYKKEBO sa...

Så fin den var!! Kjempe fin gave-og både få og gi;)

Klem