tirsdag 9. februar 2010

ny veske

DSCF2074 Ei ny veske har sett dagens lys

stoffene er fra Amy Butler og

eg elske dem!

den ble ganske farge sprek…

men det e vel et resultat av at dagene

blir lysere

og det ser ut som det går mot vår

selv om vi endelig har fått den

etterlengta snøen;)





veska har magnet lukking

inni veska er det lomme, nøkkel snor og

ring til å feste mobilveske


DSCF2076

DSCF2080







DSCF2083










utsida har et stormønstret stoff

mønsteret er forskjellige på sidene

veska har samme fasong som forrige veske,

men er litt større og har to legg oppe for en mer

posete utseende og så den ikke skal bli så flat


DSCF2068 DSCF2072 DSCF2067

5 kommentarer:

Nenne sa...

hei. og takk for kozlig kommentar inne hos meg:-)
Og for noen nyyydelige vesker du syr, med mange flotte detaljer!!
Jeg elsker slike vesker:-)) kjempefin duk du hadde sydd også. jeg kommer nok på besøk til deg igjen:-))

kreaLIV sa...

Knallfin!

Ingrid sa...

Hei!
Så flink du er til å sy da... mye fint her på bloggen din! Artig veske! :)

Fingerbølla sa...

Hei hei og takk for hyggelig melding. Spennende me nokka nytt,og hadde eg no bare hatt meir tid t kos på hobbyrommet.... Mye lesing for tia o goppgaver. Men plutselig så e alt over..... Kos deg! Ps KNALLTØFFE vesker. Og den duken lenger ned, PRAKFULL.
Klæm

AnKa sa...

Ei riktig gla'væska! Nydelig stoff,man blir jo i godt humør av å se på den:)
Ønske deg og dine ei flott hælg:)