onsdag 31. mars 2010

Påske ferie:)


Vi startet påskeferien på fredagen,
men siden da har vi vært syk i tur og orden
selvfølgelig...

også no når det har vært sååå fint vær..
men i dag har eg å prinsessa endelig kommet oss ut en tur
å gjett om det var godt :) vi gikk en laaaaaaaang tur

nå er det bare krysse fingrene for at vi kan komme oss opp på fjellet
så snart min kjære også blir frisk;)


her er et bilde som ble tatt ved gangveiens ende i dag


I forrige uke var eg innom brukt butikken og fant meg en stol

For tida drømme eg bare om hva eg kan gjøre med min lille veranda
til varmere dager..
så der ble stolen plassert

likte at stolen var slitt og godt brukt,
så eg slipp å male og pusse den

det er nok med en god vask


Eg vil ønske alle ei kjempe fin påske!!
og takke for alle fine kommentarer,
det varmer å få så fine ord:)

1 kommentar:

kreaLIV sa...

God Påske snuppa, her har vi hadd en hel dag ute, med knallblå himmel. Håpe dokk alle e friske no...snakkes