søndag 25. april 2010

Hjemme igjen :)

 

I helga har vi vært på lang tur. I disse asketider var vi spent på om vi skulle komme oss til og fra. Vi reiste med fly til Gardermoen samboeren, prinsessa og jeg. Det var prinsessas første fly tur. Hele helgen ble tilbrakt på hotell:) Vi fikk reist rundt omkring og sett masse.

Det ble mange opplevelser for en liten kropp:)

Litt shopping ble det også;) her er det som ble handlet på Panduro Jessheim:) en flott butikk! bare så synd at det ikke er mulig å ha med mye baggasje på flyene…:(

DSCF2590

Tilda stoff…

 

DSCF2552 

Kanskje det blir brukt på disse putene…?

 

DSCF2579

Måtte ha litt knall farget stoff også, og mange knapper :)

DSCF2549

Disse buksene synes jeg er så stilig!!! må være deilig på en varm sommerdag :)

 

Vi var så heldig som fikk besøkt litt familie på turen vår

så tusen takk til alle dem for en fantastisk fin dag! :)

DSCF2547

Prinsessa fikk denne i gave fra sin “gammel” tante:)

Nå nærmer eksamens tida seg med stormskritt, så det vil bli en blogge pause på meg…

men vi sees snart igjen;)

LiSa

2 kommentarer:

Datt sa...

Nå er det bare å begynne å sy! Jeg husker jeg fikk gjort ekstremt mye annet i eksamenstida jeg, sying hadde vell vært perfekt! :P

Christine sa...

Hei, så koselig blogg du har. Nydelige ting i tildastoff. Takk for tipset angående klesklypene!