søndag 28. november 2010

Den herlige adventstid og hjemmelaget lysekrone

Endelig kunne jeg ta fram julepynten!!!
Jeg har gledet meg lenge nå...
og julestemningen ute har ikke akkurat gjort det bedre.
Vi har hatt -25 her i dag!


Denne kransen fant jeg på Bohus, og jeg bare falt helt for den..
her henger det på speilet over sofaen.


Jeg har aldri funnet noe lampe jeg ville ha over sofaen... men nå har jeg endelig funnet løsningen!!
En hjemmelaget lysekrone...
Det ble en krans jeg har laget å hengt opp med tau.
Jeg har satt på lysholdere fra panduro og vips...


Foreløpig har jeg bare dekorert med krystaller under, men det blir kanskje hengt på noen hjerter eller kremmerhus.

Fin til all mulig pynt!

Ønsker alle ei fin adventstid!

5 kommentarer:

kreaLIV sa...

Flinka!!! Den e bære så skjønn den kransen, adventsklem

AnKa sa...

Nydelig krans du har laga. Håper på litt mildt vær så jeg kan ut å plukke litt tynne greiner. Har lyst til å lage et hjerte for å henge ute ved inngangspartiet:) Blir ikke så mye pynt på trappa med en vilter hund i hus....
Ha ei flott uke.

Datt sa...

Åh, det var en av de fineste lyskronene jeg har sett! Så flink du er!! :D

Heidi sa...

Koselig adventspynta hos deg og lysekrona e stili! Ha det trivelig fram mot jul! Klem fra ho oppidalen!

Eivor sa...

Sa fin den ble lysekronen din !!