søndag 12. desember 2010

Advents kos på hobbyrommet

Litt advents kos må man jo ha!
Imellom baking, vasking og pynting
så må også kreativiteten få utløp:)

Her er noe av resultatet:
sydde kremmerhus og dekorerte kubbelys



Kubbelysene er dekorert med servietter.
Jeg har stemplet hvite servietter med snøkrystaller.
Så fjernet jeg flere av lagene slik at jeg kun brukte et tynt lag av servietten,
dette klipper jeg til og legger rundt kubbelyset,
med bakepapir utenpå.
Jeg brukte strykhjernet (forsiktig) til å feste servietten fast.


Ønsker alle en fortsatt fin adventstid!

4 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Nydelige kremmerhus og lys! Ser at det blir mer og mer av hvit julepynt rundt omkring, og det er jo stilig. Ønsker deg og dine ei fin adventstid:)

AnKa sa...

Kjempefine kremerhus du har sydd, og lysene var nydelige.
Gøy med alt man kan trylle frem selv;)
Ha ei flott uke, husk å kose deg og slapp av:)

Alvas hjørne sa...

Åååh, så nydelige kremmerhus!
Og lysene like så, går det virkelig å stemple servietter? Vakkert ble det iallefall, elsker snøkrystaller:))
Ønsker deg en fin kveld, og snart er det jul!
Klem:))

Datt sa...

Så fine lysene ble, perfekt julete! :D