onsdag 29. desember 2010

Romjul og en liten nyhet:)

Her nyyyytes romjula:) Vi bare koser oss og nyter fridagene!
jeg skal på jobb i morgen, men det blir bare koselig!!

I romjula er det godt å ta fram strikkingen, og begynne i det små på noen syprosjekter...
nå har tiden gått siden kvalmen plaget meg på høsten...
og det er vel på tide å begynne med litt småpjusk
(som min mamma sier: man skal ikke begynne å gjøre klar for tidlig!)
men nå føler jeg at tiden begynner å nærme seg!
i den anledningen har disse bøkene blitt tatt fram:)

og et lite teppe skal begynne å ta form i silk mohair med store pinner
det blir nok deilig å bli tullet inn i:)

8 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Koselig å høre at det er familieforøkelse i vente! Her i huset er far på ski og ho mor sitter i ovnskroken og strikker tøfler. Fikk ei lettvint tøffeloppskrift hos de med bloggen Gustav & Berta, så nå går det unna. Du må innom og titte i bloggen deres, de lager bl.a. de nydeligste Uggs for babyer, http://gustavogberta.blogspot.com/. Kos dere i romjula, og snart står nyttårsaften for døra!

Datt sa...

Aaah, baby, så heldig!! <3

Heidi sa...

Sååå koselig, det blir nok deilig med babis i huset. Masse lykke til på alle hold, ønsker jeg deg og dine! Stor klem fra meg oppi dalen!

Lemi sa...

så deilig me en liten en ;)

gratulere me magen!

AnKa sa...

ååå så koselig at det skal komme en liten bebis i år:) Spennende. Ønsker deg og dine samtidig et godt nyttår.

Mita`s hjørne sa...

Heisann... Godt Nyttår...å så koselig da med baby...

Ha en super dag og helg...

Villblomsten sa...

Gratulere :-)

Villblomsten sa...

Hei :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?