søndag 7. august 2011

B for bad


Det begynner å bli en stund siden badet vårt ble ferdig, så det er virkelig på tide at jeg får bildene ut på bloggen! Jeg er kjempe fornøyd med badet (har selvfølgelig noen små ting som kan komme etterhvert, men sånn er det alltid...)


Denne nydelige anden fant jeg i Østersund














En liten spa avdeling trenger enhver prinsesse!








Vindusfolien har jeg bestilt fra vindusfolie.no





En godt tilrettelagt stelleplass ved siden av vasken.
Wallstickers fra Panduro er fint for den minste nysgjerrige prinsessa




Retro radioen fikk jeg hos min kjære i bursdagsgave.
Nydelig å hvit. Da kan man lytte til rolig musikk eller rocke :)






Endelig kom Tilda-smykkebysten til sin rett i vinduet.




Enkel å fin porselensvask






Vitrineskapet har jeg hatt i stua tidligere.
Nå er det nymalt
og gjør seg godt med rullet handduker og kluter i fine duse farger.
Romslige kurver med plass for det meste.






Deilig dusj-hjørne!




Krakken kom jeg over på tilbud i sommer :)




Vaskehjørnet





3 kommentarer:

Nina sa...

Tusen takk for å koselig kommentar du hadde lagt igjen hos meg ;).

Tror det må være første gang jeg er inne hos deg - så jeg skal gjøre meg litt kjent. Og så skal jeg hoppe i loppekassa ;). Ønsker deg en kjempefin uke.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Den anden var jo bare så utrolig søt da...og badet deres blir utrolig flott da...

Ha en koselig dag og uke...vi blogges...

Heidi sa...

Deilig med nytt bad, lyst, luftig og lettvint, heldige deg! Kos deg med sensommeren og høsten, det skal jeg ;)