onsdag 17. august 2011

Heklet teppe

Høsten nærmer seg og det begynner nå å bli ganske mørkt om kveldene. Hva er da bedre enn å tulle seg inn i et godt og lunt pledd?? Dette teppet har jeg heklet til den største prinsessa mi:) Hun skal ha det med seg i barnehagen og det blir nok godt å tulle seg inn i når det skal hviles! Teppet er heklet i flerfarget Drops Delight. Det er heklet med utgangspunkt i mormor-rute, men uten stopp rundt og rundt. Perfekt campingvogn-hekling:) Teppet måler ca 110 x 110 cm










I morgen begynner hun i barnehagen igjen etter nesten 6 uker ferie. Vi forlenget ferien denne uken og dro på jente tur til Tromsø. Min kjære dro bort for å jobbe denne uken, så kunne vi finne på noe. I Tromsø tok vi inn på hotell og hadde noen hærlige dager!! Vi tilbrakte tiden sammen med min mamma og pappa, også fikk vi besøkt noen venner. Shopping ble det også litt av! Vi fikk selvfølgelig gjort noen skikkelig gode kupp! Det skal jeg blogge senere;)

Ønsker dere alle en fin, fin kveld :)


2 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei. Guri for et lekkert teppe. Jeg misunner dere som svinger heklenålen som om det skulle vært en blyant. Deilige lune farger.

God fredag. Klem fra Elin:)

Åpent hus sa...

så fint det ble
handy du! :)
helgahilsen fra Åpent hus