søndag 21. august 2011

Nye innkjøp

Her er noe fra shoppinga i Tromsø i forrige uke. Som om lista over "prosjekter jeg ønsker å gjøre" ikke er lang nok liksom, så ble den nå enda lengre... :)


På husfliden var det jo salg!!! Da bare MÅTTE jeg kjøpe garn. Det var tross alt Du Store Alpakka sitt Tynne Alpakka garn og Miski (av baby lama). Utrolig deilig! Det blir nok noe deilig til prinsessene (etterhvert) av dette garnet!!



Jeg kom over noen mønster. Et på sminkepung og sminkemappe fra AnnAKa. Og et på to strikkepinnemapper av BenteMalm :)







Et penal til heklekrokene fant jeg, to mini penner og to nydelige bøker til litt skriverier :)



Ønsker alle ei suuuper fin uke:)

1 kommentar:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Oi, så masse flott du har fått tak i...hverken garn eller mønstre får en jo for mye av da...he,he...å du, så smart p samle heklekrokene i et penal da - den tror jeg jeg kopierer...

Ha ei super uke...