tirsdag 30. august 2011

Voksipose

Nå nærmer vinteren seg og da er det på tide å forberede seg! Voksipose kjøpte jeg til største prinsessa og den kjøpte jeg brukt. Trekket begynte å bli ganske utdatert (marineblått og mørkerødt), derfor var det på sin tid å fornye trekket. Med stoff fra Stoff & Stil har jeg sydd nytt trekk. Inni posen har jeg brukt babyfløyel og på utsiden har jeg brukt bomullstoff med flotte ugler på.




Jeg har også byttet ut alle snorer på posen. I strammingen oppe på posen har jeg også laget en flik som gjemmer snorene, denne festes med borrelås.













I åpningen for å kunne ta ut posen har jeg sydd i borrelås




Treknappen fra den gamle posen ble med til den nye :)

5 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Kjempefin:))

BeBe`s blogg sa...

Posen ble kjempefin, likte det stoffet! Kom plutselig på at jeg ikke har vært på en eneste Stoff & Stil-butikk i sommer. Men så har jeg ikke tatt i et håndarbeid heller, men kjenner "abstinenser" når jeg ser alt det fine som blir laget rundt om i blogglandia. (Endelig får jeg kommentert, har lenge hatt problemer).

kreaLIV sa...

Du er så flink atte....

Tonemor sa...

Så utrolig flott den ble.
Tusen takk for hyggelig besøk på bloggen min. Teppet ditt ble kjempe fint.
Go kveld i stua.
Klem

HeklePinne sa...

Så flott! Du er tydeligvis kjempeflink å sy :-)