søndag 6. november 2011

Hekta på strikking




 Jeg har virkelig blitt hekta på strikk denne høsten. Og jeg har fullt av prosjekt i hodet... så nå har jeg noen strikke prosjekter her og noen der. Men nå har jeg bestemt meg for å ta ett å ett prosjekt for meg, slik at jeg blir ferdig med dem. I allefall før jeg begynner med nye.. hmmm.. det er vel på tide å begynne med noen julegaver også snart :)

Her er ulldressen til minste prinsessa. Selv om det er fortsatt er nesten sommerlige temperaturer. Jeg begynte på et mønster, men dressen i oppskriften skulle være så forferdelig vid. Derfor strikket jeg rutemønster fra oppskriften og dressen etter mine egne mål.



 





Tusen takk for alle fine kommentarer!
Ha en fin søndag!!

2 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Så fin den ble:) Ull er jo så deilig:) Klem Eva:)

Fingerbølla sa...

Flott dress, hærlig med litt dilla på håndarbeid, syns no eg. Hatt topp dag sammen med ei du kjenne veldig godt...
Tjohei