fredag 4. november 2011

Lys og varme i høsten med ny stue

I denne mørke høsten er det godt med lys, å det får jeg da mye av fra mine små prinsesser som vokser å blir stor (så alt for fort). Men jeg har leeeenge (i allefall siden vi flyttet inn) drømt om å få gjort noe med veggene i stua. Jeg har snakket sånn smått om det til min kjære, i håp om at det skal bli en realitet. Å plutselig en dag sier min kjære: skal vi ikke pusse opp stua? Jeg, sein å be??? NEI!
Nå er stua blitt hvit å fin! Den var lys før også, men med en sliten rosa nyanse. Hvite plater ble smokket opp på veggene, og mine ny innkjøpte Ikea møbler ble satt tilbake igjen! Ja for det er ikke lenge siden vi var på helge tur til Haparanda og Ikea :) Helge tur med hotell overnatting med prinsesser, mann, mine foreldre og min kjære tante. 
♥ Lykke ♥






 Eeeelsker mitt nye Ikea bord!!






Disse nydelige koffertene fikk prinsessene hos mormor på Haparanda turen. Til vi finner ut hva vi skal ha inni dem, så kan de pynte opp stua :)






Her har jeg fått ordnet meg blogge-plass:) Jeg har hatt et eget rom til hobby og arbeidsplass, men dette rommet må etterhvert gi plass til minste prinsessa. Da ble dette en utmerket løsning. Det er bare å lukke igjen så er alt skjult!


På en hylle over sofaen har mine gamle barnebøker fått plass sammen med sangkort som jentene liker veldig godt.

  



Ønsker alle ei kjempe fin helg!


3 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Så koselig:) Veldig deilig med oppussing når det er ferdig:) Ha en flott helg:)

AnKa sa...

Lyst og lekkert, nydelig stue dokker har fått:) Litt 'pæs' med oppussing mens det står på, men så herlig etterpå. Her planlegges farger og tapeter til nyhuset. Bare så synd at huset ikkje blir levert før over nyttår... men den som vente på nå godt vente ikke forgjeves.
Ønske deg en topp søndag sammens med dine.

Datt sa...

Næh, herligheta, så koselig stua du fikk ordna da!! :D Elsker fargene!