lørdag 26. november 2011

Ny veske

I det siste har jeg bare brukt stelleveske. Men nå var det på tide med en ny veske! Har hatt mønsteret Black Forest fra Melly & me ei god stund. Så var det på tide å prøve det, med litt egen design her og der. 
Jeg har ikke valgt retro stoffer slik som de bruker. Men denne er nok litt preget av adventstiden som vi nå beveger oss inn i. Og litt rosa :)

På håndtaket er det to stoffer som også er brukt på lommer på utsiden








Inni veska er det viktig å ha ei lomme med glidelår og en ei snor til å feste nøkler i
Glidelås lomma er stor og går over en hel side. Inni veska har jeg brukt svart silkestoff som jeg har sydd fast i vatt med rutemønster. Ble boblete, men da holder foret seg "på plass".




I dag skal vi komme oss i julestemning med å dra til blånisse landet:)
Jeg gleder meg som en unge!!!

♥ Ønsker alle ei kjempe fin helg! ♥



4 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Kjempe fin veske:)

swimzy sa...

åhh, det var en lekker veske :)

Ha en fin første advent :)

kreaLIV sa...

Bære så nydelig den veska....gode farger, klem

I en Sving sa...

Så nydelig veske :)

Psssttt...
Julenissen er innom bloggen min og en flott premie skal deles ut.

Ha en flott helg :)