tirsdag 15. november 2011

Små strikkeri til boks

Med snøen kommer også kaldgufset. Da er det godt å fyre i ovnen, etter å ha brøytet vei med barnevogn tidlig på morgenen. Men jeg liker ikke snøen noe mindre av den grunn :)




Har tidligere prøvd mange forskjellige metoder for å dekke til bokser med opptennings-brikketer. Men nå var det på tide å tildekke årets boks. Så da er det vel bare rett og rimelig å følge strikke trenden som plutselig har blusset enormt opp. Jeg strikket trekket i dobbel hvit restegarn. Strikket den lang, så jeg kunne brette ned en kant. Syns at den gjør seg bedre da. Når boksen blir byttet ut, så er det bare å putte ny boks oppi. Så kan jeg slippe å bekymre meg for denne sorte boksen mer :) 




3 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Kjempefin:) Driver med en her og, men det er i julefarger:))

kreaLIV sa...

Så lurt og fint...og hvitt selvfølgelig, ha en fin kveld, klem

Alvas hobby sa...

Hvilken utrolig smart ide!
Og flott ble det også:)
Koselig med fyr i ovnen nå som det er blitt kaldere.
Ønsker deg en fin kveld!