fredag 16. desember 2011

Klippe, lime, scrappe, pakke...

Her går det for fullt! Pakker er pakket. Julekort skrevet og sendt. Julen begynner å komme seg på plass rundt omkring i huset. Minste prinsessa har begynt å krype. Og som om ikke det var nok så har hun samtidig begynt å reise seg opp etter alt!!! Det er sååååå herlig!! Så noen nisser har blitt satt i passelig høyde til at hun kan finne dem :) 
Det herlige er når man er å setter på en maskin med klær og hører på baby pludring i stua. Men plutselig så blir det stilt.... da er det bare å løpe! Ups.... noen av de nederste pakkene på kalenderen har mistet noe av papiret... ♥

Jeg elsker å gi gaver. Det er den største gleden er å kunne glede andre. Så noen små gaver liker jeg å dele ut. I dag fikk største prinsessa med seg en liten overraskelse til de voksne i barnehagen. Er greit å kunne vise at vi setter stor pris på de som tar så utrolig godt vare på det mest dyrebare vi har!



Har scrappet på ei konfekt eske. Liker så utrolig godt disse vinter blomstene. De har fått noen ekstra charms steiner i en blåtone. Har sydd rundt kanten med glitrende tråd.


Inni eska har ville jeg ikke ha så mye pynt. Men heller ha det enkelt med noen fine ord.





Ønsker alle ei fortsatt travel og fin adventstid ♥

3 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Gaveeska ble skikkelig fin! Jeg er ingen scrapper, men kanskje jeg skulle prøve meg. Må kanskje ta vare på neste gang vi har konfekt i huset. God adventshelg til deg og dine små førjulhjelpere :)

Promosyon sa...

It is a best decoration on the gift box and it look really extra ordinary work for the decorations.i read this blog and i impress to make this different things.

Frøken OppNed sa...

Takk for titten! Ha en fortsatt fin romjul :)