lørdag 11. februar 2012

Endelig!! Jeg er FERDIG!




Ja dette var et skikkelig evighets prosjekt! Det har vel tatt ca et år å få dette ferdig. Jeg kjøpte mønsteret på en Oslo-tur i fjor. Men har måttet tatt meg mange pauser fra det, mens jeg har hatt strikke pauser. Nå har jeg siste tiden konsentrert meg om å gjøre dette ferdig. Derfor har det vært litt lite blogging...
Mønsteret er fra bareroots "what color is spring?" og er egentlig et vegg teppe, men jeg tenkte det skulle brukes som teppe til minste snuppa. Teppet er ca 82 x 84 cm.



 Hver farget firkant er satt sammen av lapper i mange fine farger
Og de hvite feltene er stichet med mange spennende figurer





















 Men plutselig ble foto seansen avbrutt....
og teppet ble tatt i bruk :)




Ønsker alle ei kjempe fin helg! 

5 kommentarer:

kreaLIV sa...

Så nydelig, og så mye arbeid. Du er virkelig utholdende, og superflink. Stolt av deg <3 klem

AnKa sa...

Nydelig teppe, og her ligg det veldig mye arbeid bak. Du e superflink, og tålmodig.
Ønsker deg en fin lørdagskveld.

Heidi sa...

oi så lekkert, et teppe med mange små detaljer og kan jo heller ikke unngå å bli glad av å se på det! Du e så flink ;)

Elin sa...

Flotte teppe :D

Rikke sa...

lekkert stykke arbeid!