søndag 19. februar 2012

Trekk til tripptapp

 Jeg har sydd trekk til tripptrapp-stolen. Det er fint å ha trekk på slik at prinsessa kan sitte i bare bleien. Også med vatt inni så er det mykt og godt å sitte på. Jeg har brukt et brunt bomullstoff med hvite blomster som passer fint til spisebordet 
(det har brun plate og hvite ben)


Jeg har sydd sete trekket og rygg trekket hver for seg.
Sete trekket har en liten fold på hverside til å trekke under setet med strikk inni. slik at det holder seg godt på.


Og selvfølgelig hull til skinnreima som går opp til bøyla.


Rygg trekket har et strikk bak som går rundt ryggen.


Og et ekstra stykke som går rundt bøyla. Det er festet med trykk knapper.


Det blir kanskje flere trekk etterhvert i andre farger slik at man kan ha noen i reserve, når de skal vaskes :)


Tusen takk for alle fine kommentarer. 
Ønsker jeg alle ei fin uke ♥

3 kommentarer:

AnKa sa...

Flott trekk du har sydd, og tenk så herlig å kunne sitte i bare bleien:) uten å måtte sitte på det bare treet:)
Ønsker deg ei ny og kreativ uke.
Klæm fra AnKa

Fingerbølla sa...

Flinka. Stilig, du e flink med hendene...

Anne på landet sa...

Hei hei Lisa :o)
Jeg ble så imponert over min venninne Lisa som hadde fått seg en logo...( Hun blogger ikke:o)Og så var det ikke henne men deg, hihi.
Og det var jo kjekt, så fant jeg denne skjønen bloggen din.
Du er jammen meg ung og kreativ.
Trekket til tripptrappen var utrolig søtt og praktisk på samme tid.
Jeg lagde slik til sånn gammeldags barnestol... kanskje jeg skal vise det på bloggen..de finnes jo ennå... Iiallefall - Veldig kjekt å besøke bloggen din.

Klem fra Anne på landet.

P.S. Vet du at du har bloggesperre på? Utrolig vanskelig å kommentere da...