torsdag 8. mars 2012

Strikkepinnemappe 2


Jeg har sydd enda en strikkepinnemappe, etter mønsteret til BenteMalm. Denne er til meg selv og ganske så rosa. Den lille mappa er fin å ha med seg på tur, så har jeg nok av pinner å velge mellom. Mappa er 25x30 cm brettet sammen, og utbrettet er den 55x30 cm. Jeg har hatt dette hovedstoffet liggende en stund. Likte det utrolig godt, og farger er jo så inspirerende! 


Når mappa åpnes er det to vegger. En til strømpepinner og en til rundpinner. På samme måte som forrige har jeg ikke brukt plast på lommene, men kun stoff. Og jeg la til et ekstra stoff stykke for å få to ekstra rundpinnelommer.


 På utsiden er det en stor glidelås lomme, den rommer det meste av strikke-tilbehør!


Tusen takk for alle fine kommentarer ♥ 



8 kommentarer:

kreaLIV sa...

Knallfin <3

Fingerbølla sa...

Hærlige farga...go tur når dokk reise...strikking e vældi viktig å ha me.

Fingerbølla sa...

Ps veit du at du har ordbekreftelse på dine kommentarer?

Alvas hobby sa...

Hei på deg!
Og takk for koselig kommentar:)
Så flott strikkepinnemappe!
Og kjempepraktisk,hadde jeg hatt en slik, hadde jeg sluppet å lete etter strikkefinner som ligger litt her og der:)
Ønsker deg en fin kveld!

Bente sa...

Du store allverden, så utrolig fin strikkemappe! En sånn ønsker jeg meg!! :) Superstilige stoffer du har brukt også.
Takk for god inspirasjon - du har en veldig koselig blogg. Ha en fin dag!

Torunn sa...

Wow for en fine strikkepinneveske!! Den så veldig praktisk ut, skulle ønske jeg også hadde en sånn :)
Du er kjempeflink!

Sirius sa...

Så fin denne var! Har lenge irritert meg over strikkepinner som forsvinner og gjemmer seg så burde kanskje lage meg en sånn jeg også. Mye fint på bloggen din, legger meg til som følger :)

Hundeslede sa...

Åy den var fin... Inspirasjon