søndag 4. mars 2012

Strikkepinnemappe


 Jeg har sydd strikkepinnemappe i skikkelige vårlige farger. Den er allerede gitt bort i gave (måtte vente til mottakeren hadde fått den før jeg la den ut her). Den er sydd etter mønsteret til BenteMalm, dette er den lille mappa. På utsiden er det en glidelåslomme til oppbevaring. 



Den har to sider når den åpnes opp. På ene siden er til strømpepinner og den andre til rundpinner. Der hvor rundpinnene er har jeg lagd to ekstra lommer, for å få plass til flere. Siden jeg sydde denne i bare stoff og ikke med plastlommer så kunne jeg nok ha laget enda flere lommer. Det er plass i høyden og enklere å sy gjennom flere lag stoff enn plast.




 Ha en fortsatt fin søndag!
 

3 kommentarer:

kreaLIV sa...

Så fin den ble. nydelige, hotte stoffer du bruker. Mottakeren ble sikkert gla for denne.

Fingerbølla sa...

Råstilig...og så fine deilige farger. ha d bra og kreativt...

BeBe`s blogg sa...

Forseggjort mappe - og nydelige vårlige stoffa! Heldige mottaker! Mine pinneetui er laga på enkleste måte, av et par vatterte dekkebrikka, og egner seg ikke til blogging :)