søndag 13. mai 2012

Cupcake tunika

Endelig har jeg festet trådene til cupcake tunikaene. De er strikket etter mønster fra sandnes garn. Jeg strikket dem i hver sin grånyanse. De er strikket i alpakka garn så de er ikke så tykke og kan brukes både sommer og vinter (med litt under). Det ble en til hver prinsesse. Den minste er i størrelse 2 år, så den er litt stor til henne men. Den største er i størrelse 6 år. Nederst og på armene har jeg heklet en vifte lignende kant i stedet for en strikket som var i mønsteret.






For tiden holder jeg på å tømme hobbyrommet mitt :S
Det må vike, da vi trenger et rom til den minste prinsessa. Enten blir det soverrom eller så får prinsessene ligge på samme rom og så blir rommet til et lekerom. Vi får se hva vi lander på :)

Ønsker alle ei fantastisk fin uke med noen arbeidsdager, 

noen fridager og en super feiring av 17.mai :)

9 kommentarer:

Hanne Siri sa...

Kjempesøte:)
Så flink du er!

Alvas hobby sa...

Så utrolig nydelige!
Flinke deg:))
Likte de herlige fargene, helt perfekt for små prinsesser.
Ønsker deg ei flott ny uke!

Fingerbølla sa...

Kjempefin va dem. ojoj blir du fri for syrom.....men du har vel en plan...

Lene Rasmussen sa...

Så meget kjmepeflotte . Jeg er mormor til lille Pi, der blev 1 år i går og vil meget gerne strikke en cupcake kjole. Jeg håber så meget, du vil dele opskriften med mej. Varme hilsener Lene mormor mail leneyyy@hotmail.dk

Lene Rasmussen sa...

VIL DU DELE OPSKRIFTEN MED MEJ leneyyy@hotmail.dk

Lene Rasmussen sa...

Jeg venter meget på svar fra dig, håber du får tid til at svare mej

Lene Rasmussen sa...

Jeg er lidt skuffet over at jeg inte får svar.
Håber du har det godt
Venlige hilsener Lene

siddisisalou sa...

Det var noen veldig søte kjole med cupcakes på, og fargene var bare helt perfekte !

Packers Movers sa...

thanks for this it very nice
www.packersmoversnashik.com
www.packersmoversinmumbai.com
www.packersmoverskalyan.com
www.packersmoversvashi.com
www.packersmoverspowai.com
www.packersandmoverskharghar.com
www.packersmoversmalad.com
www.kingrelocations.com